Lepota koja inspiriše
Ikona francuske lepote prepoznata u celom svetu, brend L’Oréal Paris reprezentuje lepotu u svim njenim raznovrsnim oblicima. Mi ne verujemo da postoji jedna vizija lepote ‘koja odgovara svima’ : čak naprotiv, smatramo da je lepota jedinstvena i neponovljiva. Čuveni „tim snova” brenda L'Oréal Paris ‘’ čine ambasadori različitog porekla i pozadine, računajući ikone iz filmske, modne i muzičke industrije. Ove izuzetne žene su’međunarodni predstravnici našeg brenda, koji odražavaju raznolikost naših kupaca. U kulturi opsednutoj mladalačkim izgledom, u kojoj se starije žene osećaju nevidljivim i nevažnimin, brend L’Oréal Paris se udružio sa britanskom edicijom modnog časopisa „Vogue” kako bi pokrenuli “posebnu ediciju pod nazivom „The Non-Issue””– publikaciju iz 2019. godine kojanaglašavada godine starosti ne’trebaju da predstavljaju bilo kakav problem.
Francuska kultura čini pokretačku snagu koja stoji iza kreacija brenda L'Oréal Paris, ali ona je samo jedan od pokretača. Pored kozmetike, ovaj brend predstavlja slobodnog Parižanina aspirativnog stava i postao je istinski partner lepote na nekoliko velikih događaja. Od 1997. godine, brend L’Oréal Paris je zvanični make-up partner prestižnog filmskog festivala u Kanu, stavljajući svoju neverovatnost u dočaravanju lepote u službu sedme umetnosti. Pored toga, svake godine do izražaja dolazi naša stručnost dočaravanja lepote u bekstejdžu tokom nedelje mode u Parizu. Kao brend “potpuno posvećen našim” korisnicima, mi takođe transformišemo ove velike događaje koji se dešavaju na tlu Francuske u priliku da podelimo našu stručna iskustva vezana za lepotu sa širim auditorijumom. Demokratizacija lepote jednom godišnje na nedelji mode u Parizu uz pomoć brenda ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’, prva modna pista otvorena za sve.