![Visuel 2 Resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=260&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=A530997C48C312F9A762221A448983D2BE0EB9EA 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=320&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=25AABF2D361BE257B0A23665F7F7B1A27F660569 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=660&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=A79C076DE79B80FE195742C8A9AB2B493ADE9302 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=700&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=159B6B445E69489825C7B1077430A97913AC89A1 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=810&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=347F63580D05CB7944E386D32EB9B46E878DCD21 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=910&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=0EA9106F387799A94C77E167CCECEA523322D853 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-2_resized.jpg?w=1170&rev=37eb8048fa434638ab6167d01b3f7677&hash=686F607AFD4CDFEFE773BDF4F7656B3DD594ED14 1170w)
Lepota u pokretu
Idejni tvorac brenda L’Oréal Paris je istraživač Eugène Schueller, čija bi jedinstvena opsesija naučnim napretkom vodila viziju lepote nekada i sada. Nakon 110 godina pionirskog naučnog istraživanja, brend L’Oréal Paris ponosno predsavlja liniju izuzetno naprednih kozmetičkih preparata koji poseduju klinički dokazanu efikasnost i bezbedni su za primenu. Za našu kolekciju sastojaka bile su potrebne godine da se oni osmisle, formulišu i usavrše: Ceramid R iz Elseve Total Repair linije preparata za negu kose koji ima svojstvo da obnavlja vlasi kose, Mexoryl SX, koji predstavlja naš sopstveni stabilan i ekološki osmišljen sistem UV filtracije, i Proksilan — održiv produkt zelene hemije koji predstavlja pravu inovaciju u borbi protiv znakova starenja i koji ulazi u sastav preparata za negu kože iz naše čuvene Revitalift Laser linije.
Potraga za odgovornim inovacijama je deo našeg DNK, a brend L’Oréal Paris je u tom polju otišao korak dalje sa svojom politikom korporativne društvene odgovornosti (KDO). Još od 1989. godine — 14 godina pre nego što je to postala zakonska obaveza u industriji — prestali smo sa testiranjem na životinjama bilo kojeg od naših sastojaka i potpuno se okrenuli ka Episkin inovacijama kako bi osigurali bezbednost naših proizvoda. Ovaj rekonstruisan model kože predstavlja rezultat 30 godina naušnog istraživanja brenda L’Oréal i njihove stručnosti u oblasti inženjeringa tkiva, i predstavlja veoma važan alat za bolje razumevanje procesa koji se dešavaju u dubljim slojevima kože’i njihove biologije a da se pritom ne naudi nijednom živom stvorenju.
Šta nam donosi budućnost? Nastavljamo sa odgovornim inovacijama, trenutno težeći da sve naše boce šampona zamenimo onim od reciklirane plastike koja se može reciklirati do kraja godine.
![Revitalift filler s hialuronsko kislino](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=260&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=70118135A78BE31C8BF3CE1EBBCD98DA6823729D 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=320&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=93E8037464DB94DDC2E12F7E24E86A4301EDD13A 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=660&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=57B728417BAAAFBD17671FA951362CCE5EFEF7A0 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=700&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=490DF3ED07BEB779156389550D9240CC843FCA40 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=810&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=D58F28BACCE6C6E4CF55A963427728F577D3AD6E 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=910&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=F1FAAEB2460ABC51F798ADA77121CC99C3B6660C 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/rvt-filler-hyaluronic-acid-serum-flatlay-06.jpg?w=1170&rev=22cbb48ce85d4186a04608da56a3c3cb&hash=D2147E8AEE76BD420D0606FB92DC56355F82915A 1170w)
Lepota koja inspiriše
Ikona francuske lepote prepoznata u celom svetu, brend L’Oréal Paris reprezentuje lepotu u svim njenim raznovrsnim oblicima. Mi ne verujemo da postoji jedna vizija lepote ‘koja odgovara svima’ : čak naprotiv, smatramo da je lepota jedinstvena i neponovljiva. Čuveni „tim snova” brenda L'Oréal Paris ‘’ čine ambasadori različitog porekla i pozadine, računajući ikone iz filmske, modne i muzičke industrije. Ove izuzetne žene su’međunarodni predstravnici našeg brenda, koji odražavaju raznolikost naših kupaca. U kulturi opsednutoj mladalačkim izgledom, u kojoj se starije žene osećaju nevidljivim i nevažnimin, brend L’Oréal Paris se udružio sa britanskom edicijom modnog časopisa „Vogue” kako bi pokrenuli “posebnu ediciju pod nazivom „The Non-Issue””– publikaciju iz 2019. godine kojanaglašavada godine starosti ne’trebaju da predstavljaju bilo kakav problem.
Francuska kultura čini pokretačku snagu koja stoji iza kreacija brenda L'Oréal Paris, ali ona je samo jedan od pokretača. Pored kozmetike, ovaj brend predstavlja slobodnog Parižanina aspirativnog stava i postao je istinski partner lepote na nekoliko velikih događaja. Od 1997. godine, brend L’Oréal Paris je zvanični make-up partner prestižnog filmskog festivala u Kanu, stavljajući svoju neverovatnost u dočaravanju lepote u službu sedme umetnosti. Pored toga, svake godine do izražaja dolazi naša stručnost dočaravanja lepote u bekstejdžu tokom nedelje mode u Parizu. Kao brend “potpuno posvećen našim” korisnicima, mi takođe transformišemo ove velike događaje koji se dešavaju na tlu Francuske u priliku da podelimo našu stručna iskustva vezana za lepotu sa širim auditorijumom. Demokratizacija lepote jednom godišnje na nedelji mode u Parizu uz pomoć brenda ‘ Le Défilé L’Oréal Paris’, prva modna pista otvorena za sve.
![Visuel 4 Resized](/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=260&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=4B2612486C78A5C8A455B9C9827215E52F415A56 260w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=320&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=3583D0ABD6F7299DE7FC605BEC61614A8D4CFEBA 320w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=660&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=D5B45A695C806926F4036A30D5F37F4134D18DAF 660w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=700&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=0EA17EFBCD52E4C7BF21C027C2F06F941C22528C 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=810&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=7C842D99284C99E518B9AA3951DF5B5D831646D5 810w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=910&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=776B934E74D30FCD0CAD1467C5495D09970C9633 910w,/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/adba/articles/about-us-2/visuel-4_resized.jpg?w=1170&rev=1130f1c851344b61b00fa2ff701a4f93&hash=7B021E899F0BF36C0F5E905A8FE30456D6CC950F 1170w)
Lepota koja daje snagu
“Jer mi to zaslužujemo.”
Ove četiri jednostavne reči postale su čuvena deklaracija lepote i osnaživanja, čineći luksuz pristupačnim svima. Zahvaljujući ovom sloganu, brend L’Oréal Paris je postao pionir u u iskazivanju reklamnih poruka koje ističu samopouzdanje iznad svega ostalog. Od kada se prvi put pojavio 1971. godine, ovaj slogan brenda L’Oréal Paris predstavlja poziv koji okuplja sve potrošače da se ujedine oko brenda i spoznaju sopstvenu vrednost. Ali to nije jedini simbol osnaživanja koji brend podržava.
Naše predstavnike čini raznoliki skup osoba koje su uzori mnogim generacijama i koje podržavaju žensku snagu i osobenost, inspirišući druge da svaki dan budu korak bliže ka ostvarenju svojih ciljeva. Eva Longorija je feministički lider u filmskoj industriji, Džejn Fonda je je čuvena feministkinja koja se bori za prava’žena i razvoj ekološkesvesti. Lija Kebede sarađuje sa Lemlem fondacijom kako bi pomogla ženama zanatlijama u Africi da napreduju povezujući ih sa zdravstvom, obazovanjem i tržištom rada. Daucen Krus u saradnji sa “Elephant Crisis udruženjem” fondova, je preokrenula industrijski trend okrutnosti prema životinja.
U svemu onome što radi, brend L’Oréal Paris demonstrira svoje feminističke vrednosti kroz događaje kao što je „Women of Worth”. Dugi niz godina odaje počast izuzetnim ženama koje dobrovoljno ovajaju svoje vreme kako bi služe svojim zajednicama. Ovaj događaj pruža platformu visokog profila ovim ženama i podržava ih u njihovim poduhvatima suštinskim finansiranjem.
USTANITE!
“Brend L’Oréal Paris predstavlja simbol osnaživanja i prisutan je u svakoj sferi života jedne’ žene. Uznemiravanje žena na ulici se direktno kosi sa našom posvećenošću podizanju svesti svake žene’ o sopstvenim mogučnostima. Uz pomoć organizacije „Hollaback” i drugih lokalnih nevladinih organizacija, pozivamo muškarce i žene da ustanu i da na bezbedan način reaguju kada vide ili dožive neki oblik uznemiravanja. Zajedno možemo stvoriti svet za devojke i žene da samouvereno marširaju napred u svet u kome nema nikakvih oblika uznemiravanja. Za to se vredi boriti.” Delphine Viguier-Hovasse, Predsednik brend L’Oréal Paris na globanom nivou.
Pokretanjem našeg međunarodnog programa “„Ustani””, u partnerstvu sa ekspertima iz nevladine organizacije „Hollaback”, želimo da obučimo milion žena i muškaraca da znaju kako da se postave u situacijama kada su svedoci ili žrtve uličnog uznemiravanja. Na ovaj način ćemo doprineti stvaranju ravnopravnije kulture poštovanja i ljudskog dostojanstva. Jer svi mi to zaslužujemo.
*Ipsos – Međunarodna anketa o seksualnom uznemiravanju na javnim mestima – L’Oréal Paris – April 2019. godine